AKTIVIZAČNÍ PRACOVNÍK DO SOCIÁLNĚ ODLEHČOVACÍHO CENTRA
Aktivizační pracovník našeho respitního centra bude pracovat na plný úvazek bez víkendových služeb.
Co od Vás očekáváme/požadujeme:
Vzdělání:
- min. úplné středoškolské (tzn. s maturitou), lépe VOŠ/VŠ, ideálně sociálního nebo pedagogického zaměření (nejlépe v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb.)
Znalosti:
-
znalost seniorské cílové skupiny, vč. jejích potřeb a specifik
-
kladný vztah k cílové skupině
Schopnosti:
-
vnímat aktuální i dlouhodobé potřeby klientů
-
postřehnout změny u klientů a jim následně přizpůsobovat smysluplné aktivity, tzn. které jsou v souladu s jejich životním kontextem a s jejich aktuálními možnostmi
-
motivovat cílovou skupinu
-
vnímat i klienty, kteří „nic nechtějí“ a hledat možnosti práce s nimi i přes jejich (zdánlivou) pasivitu
-
přizpůsobit se tempu klientů
Osobnostní charakteristika:
- komunikační dovednosti, schopnost přizpůsobit komunikaci individuálním potřebám klientů
- kreativita, odvaha zkoušet nové věci, otevřenost vůči novým věcem a požadavkům klientů, vytrvalost
- vysoká frustrační tolerance – např. preferovat smysl aktivity před kvalitou výrobku
- individuální přístup, schopnost držet hranice, umět přistoupit dostatečně blízko klientům, zároveň vědět, kdy klienta nechat pracovat samostatně
- schopnost naslouchat jiným názorům a být k nim otevřený, hledat řešení společně s týmem
Výhodou je zkušenost:
- s prací v týmu
- s vedením lidí v pozici vedoucího
- s vedením lidí v pozici aktivizačního pracovníka, lektora kroužku, animátora, skauta, tábora, …
- s organizací kontinuální aktivity
- s prací s otevřenou skupinou
Organizační a jiné požadavky:
- koordinace externích kolegů (dobrovolníci, duchovní, canisterapeut, pedikérka, …)
- plánovat a zároveň improvizovat (klient nechce spolupracovat, je nemocný, nový klient, klient bez nálady, …)
- být týmový hráč – předávání relevantních informací kolegům, …
- sledování trendů
- PC gramotnost (Word, Excel, …, databáze – denní hlášení, klientské záznamy – změny, …)
Nehledáme výrobce výzdoby našeho sociálně odlehčovacího centra, ani zajišťovatele zábavy, ani rutinéra.
Co vám můžeme nabídnout:
- 5 týdnů dovolené
- 4 sick days (zdravotní volno)
- služební notebook, telefon
- důstojné nástupní platové ohodnocení s možností další finanční progrese
- příležitost aktivně se podílet na chodu a rozvoji naší pečovatelské služby
- podporu a zázemí zavedené organizace
- supervize týmové vč. možnosti individuální
- možnost dalšího vzdělávání a seberozvoje
- příjemné a vstřícné pracovní prostředí na území Prahy 7
- stravenkový paušál, další příspěvky na MHD/ kulturu /kartu Multisport / dětskou rekreaci/ aj.; podporu zdravotní prevence (vitamínová péče, sezónní očkování)
Bližší informace o uvedené pracovní pozici Vám podá Bc. R. Hušek, tel: 770 152 883. Nástup možný od října nebo dle dohody. Uzavíráme pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou. Plat je tabulkový a závisí na Vašem vzdělání a uznatelné praxi, pohybovat se bude v rozmezí 22 000–34 500 Kč + osobní ohodnocení.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis a motivační dopis na adresu hr@pcp7.cz. Vybraní uchazeči budou zváni průběžně k výběrovému řízení. Řízení je vícekolové – nejdřív budete krátce telefonicky kontaktováni. Následuje zhruba hodinový osobní pohovor v předem domluveném termínu. Uchazeči, kteří postoupí, budou pozvání do dalšího kola, jehož součástí jsou i diagnostické pracovní testy.
Tel.: 220 879 904