VEDOUCÍ PEČOVATELSKÉ SLUŽBY
Co Vás čeká:
Vedení pečovatelské služby, která je rozdělena do dvou okrsků, každý okrsek má 23–25 zaměstnanců a měsíčně poskytne službu 150–170 klientům v různém rozsahu. Okrsky řídí koordinátoři v oblasti zaměstnanecké a sociální pracovníci v oblasti klientské. Vedoucí pečovatelské služby úzce spolupracuje s metodikem PCP7 v oblasti sociální práce, nastavení služby a procesech, které se týkají jejího poskytování. Pečovatelská služba nyní prochází transformací v intencích vize „Žít doma“. Předpokládáme z vaší strany přijetí této vize za své a řízení služby v daném směru.
Vedoucí pečovatelské služby je zodpovědný za chod pečovatelské služby a její kvalitu.
- zadává úkoly, řídí a kontroluje práci přímo podřízených zaměstnanců v pečovatelské službě
-
spolu s koordinátory/kami okrsků a personalistkou se věnuje personálnímu řízení služby včetně vzdělávání
-
ve spolupráci se správcem majetku se věnuje potřebnému technickoprovoznímu vybavení služby
-
průběžně kontroluje dokumentaci a administrativu k pečovatelské službě
-
je zodpovědný za předávání interních směrnic organizace na okrsky a kontroluje jejich dodržování
-
podílí se na řešení složitých klientských situací
-
spolupracuje na řešení stížností týkajících se služby
-
vede statistiky pečovatelské služby a provádí jejich analýzy pro vedení Pečovatelského centra Praha 7
- poskytuje ekonomickému oddělení podklady pro sestavování rozpočtu služby a podílí se na jeho čtvrtletním vyhodnocování
- spolupracuje dle potřeby s dalšími službami PCP7, zřizovatelem organizace a dalšími poskytovateli služeb
Co od Vás očekáváme:
-
vzdělání sociálního pracovníka dle zákona 108/2006 Sb. nebo praxe v sociálních službách min. 5 let
- zdravotní způsobilost, bezúhonnost
- schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
- manažerské schopnosti a dovednosti a zkušenost s vedením týmu min. 2 roky
- rozhodnost, spolehlivost, zodpovědnost a organizační schopnosti
- odolnost vůči stresu, konstruktivní zvládání konfliktních situací
- potřebné komunikační dovednosti a empatický přístup
- sdílení vize a hodnot naší organizace: péče zaměřená na člověka, moderní přístupy k péči, respekt k jedinečnosti klienta a jeho potřebám
- připravenost v nezbytných případech zastoupit kolegy v koordinaci okrsku
- počítačovou zdatnost – práce se systémem pro vykazování péče
Co Vám můžeme nabídnout:
- velmi dobré platové ohodnocení dle dosažené praxe, s možností průběžné progrese
- práci v organizaci, která je otevřená novým nápadům a myšlenkám
- možnost podílet se na směřování služby a budování jejího dobrého jména
- volnost a důvěru při práci a rozhodování, pokud bude vše fungovat tak, jak má
- podpora odborného vzdělávání, možnost supervizí
- příjemné pracovní prostředí
- 5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna (sick day)
- příspěvky: stravenkový paušál, kultura a sport (TicketMulti), karta Multisport, příspěvek na dětskou rekreaci aj.
Pokud Vás popsaná pracovní pozice zaujala, pošlete nám své CV a motivační dopis. Vybraní uchazeči budou pozváni k pracovnímu pohovoru
Termín nástupu: po dohodě
Na telefonické dotazy k pracovní pozici odpoví Mgr. Bedřiška Kotmelová, tel: 607 627 307, e-mail: kotmelova.b@pcp7.cz.