220 874 601 | sekretariat@pcp7.cz

VEDOUCÍ PEČOVATELSKÉ SLUŽBY

Co Vás čeká:

Vedení pečovatelské služby, která je rozdělena do dvou okrsků, každý okrsek má 23–25 zaměstnanců a měsíčně poskytne službu 150–170 klientům v různém rozsahu. Okrsky řídí koordinátoři v oblasti zaměstnanecké a sociální pracovníci v oblasti klientské. Vedoucí pečovatelské služby úzce spolupracuje s metodikem PCP7 v oblasti sociální práce, nastavení služby a procesech, které se týkají jejího poskytování. Pečovatelská služba nyní prochází transformací v intencích vize „Žít doma“. Předpokládáme z vaší strany přijetí této vize za své a řízení služby v daném směru.

Vedoucí pečovatelské služby je zodpovědný za chod pečovatelské služby a její kvalitu. 

  • zadává úkoly, řídí a kontroluje práci přímo podřízených zaměstnanců v pečovatelské službě
  • spolu s koordinátory/kami okrsků a personalistkou se věnuje personálnímu řízení služby včetně vzdělávání

  • ve spolupráci se správcem majetku se věnuje potřebnému technickoprovoznímu vybavení služby

  • průběžně kontroluje dokumentaci a administrativu k pečovatelské službě

  • je zodpovědný za předávání interních směrnic organizace na okrsky a kontroluje  jejich dodržování

  • podílí se na řešení složitých klientských situací

  • spolupracuje na řešení stížností týkajících se služby

  • vede statistiky pečovatelské služby a provádí jejich analýzy pro vedení Pečovatelského centra Praha 7

  • poskytuje ekonomickému oddělení podklady pro sestavování rozpočtu služby a podílí se na jeho čtvrtletním vyhodnocování
  • spolupracuje dle potřeby s dalšími službami PCP7, zřizovatelem organizace a dalšími poskytovateli služeb

Co od Vás očekáváme:

  • vzdělání sociálního pracovníka dle zákona 108/2006 Sb. nebo praxe v sociálních službách min. 5 let

  • zdravotní způsobilost, bezúhonnost
  • schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • manažerské schopnosti a dovednosti a zkušenost s vedením týmu min. 2 roky
  • rozhodnost, spolehlivost, zodpovědnost a organizační schopnosti
  • odolnost vůči stresu, konstruktivní zvládání konfliktních situací
  • potřebné komunikační dovednosti a empatický přístup
  • sdílení vize a hodnot naší organizace: péče zaměřená na člověka, moderní přístupy k péči, respekt k jedinečnosti klienta a jeho potřebám
  • připravenost v nezbytných případech zastoupit kolegy v  koordinaci okrsku
  • počítačovou zdatnost – práce se systémem pro vykazování péče

Co Vám můžeme nabídnout:

  • velmi dobré platové ohodnocení dle dosažené praxe, s možností průběžné progrese
  • práci v organizaci, která je otevřená novým nápadům a myšlenkám
  • možnost podílet se na směřování služby a budování jejího dobrého jména
  • volnost a důvěru při práci a rozhodování, pokud bude vše fungovat tak, jak má
  • podpora odborného vzdělávání, možnost supervizí
  • příjemné pracovní prostředí
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna (sick day)
  • příspěvky: stravenkový paušál, kultura a sport (TicketMulti), karta Multisport, příspěvek na dětskou rekreaci aj.
  •  

Pokud Vás popsaná pracovní pozice zaujala, pošlete nám své CV a motivační dopis. Vybraní uchazeči budou pozváni k pracovnímu pohovoru

Termín nástupu: po dohodě

Na telefonické dotazy k pracovní pozici odpoví Mgr. Bedřiška Kotmelová, tel: 607 627 307, e-mail: kotmelova.b@pcp7.cz