Pravidelně se připravujeme na krizové situace
Požár, blackout, pandemie, teroristický útok, válečný stav, přírodní katastrofy (povodně, tornáda..), hromadný výpadek zaměstnanců (stávka, pandemie), napadení IT systému nebo velký mediální útok. To jsou krizové situace, které mohou nastat, a na které se pravidelně v pečovatelském centru připravujeme.
Každého půl roku se schází vedoucí jednotlivých služeb a vedení organizace s cílem sjednotit postup, řízení a komunikaci v případě mimořádných událostí.
Klienty Pečovatelského centra Praha 7 jsou převážně křehcí senioři a v případě mimořádné události musíme vědět, jak jim můžeme pomoci.
Například v sociálně odlehčovacím centru, kde může být dočasně až 38 klientů, máme pro takové události připravené barely na vodu, instantní stravu, elektrocentrálu, tepelné folie, hygienické a inkontinenční pomůcky, rádia na kličky, čelovky, svítící tyčinky, elektrické vařiče i lampy na pokoje.
Přípravu na případné krizové situace koordinujeme také s oddělením krizového řízení Městské části Praha 7.